NEU GRAND LIBRARY
Opening Hours: Monday-Saturday, 08:00-20:00 | E-mail: library@neu.edu.tr
 

You are not logged in Show Basket
  Home     Advanced Search     Back  
  Brief display     MARC Display     Reserve  
Uygulamalı İlkokuma Yazma Öğretimi / (Öz, M. Feyzi.)
Bibliographical information (record 278720)
Help
Uygulamalı İlkokuma Yazma Öğretimi /
Author:
Öz, M. Feyzi. Search Author in Amazon Books

Publisher:
Anı,
Edition:
2015.
Classification:
LB1573
Detailed notes
    - Includes Bibliographical references and index
    - İlkokuma- yazma öğretimi, öğrenen ve öğreten açısından zevk duyulan bir alandır. Çocuklarla birlikte düşünülen, onlarla birlikte oynanan bir oyun gibidir. Aradan yıllar geçtiği halde, ilkokul birinci sınıftaki okuma-yazma çalışmaları ve bu dersteki okuma-yazma oyunları zevkle, özlemle hatırlanır. Okuma-yazma öğretimi, öğrenen ve öğreten için mutluluk verici ve kıvanç duyulan bir çalışmadır. Çünkü bu etkinliklerle çocuklara, çağdaşlığın ilk ışıkları, ilk aydınlığı verilmektedir. Karşımızda oturmuş olan güzel yüzlü, sevimli çocuklar, bizden anlamanın ilk sihirli ışıklarını beklemektedir. Bu güzel çocuklara, ilk önce çizgileri çizmeyi öğreteceğiz; sonra bu çizgiler çeşitli şekillerde birleşerek anlam kazanacaklar, harfler, heceler, kelimeler, cümleler, metinler olacaklardır. Anlamsız çizgilere anlam yüklemek ne kadar büyük bir iştir! Öğrencilerin bu beceriyi kazanmasına rehberlik eden sanatçı ise öğretmendir. Ne mutlu böyle güzel bir hizmet yapan öğretmenlere! Bu kitabın, öncelikle öğretmenlere ve öğretmen adaylarına daha sonra da çocuklarına yardımcı olmak isteyen ana-babalara yardımcı olacağı umulmaktadır.
Related links
Items (1)
Barcode
Status
Library
Section
6664100260
Item available
NEU Grand Library2nd Floor (LB1573 .O9 2015)
General Collection
Gifted by: Türkiye Adalet Akademisi

NEAR EAST UNIVERSITY GRAND LIBRARY +90 (392) 223 64 64 Ext:5536. Near East Boulevard, Nicosia, TRNC
This software is developed by NEU Library and it is based on Koha OSS
conforms to MARC21 library data transfer rules.